quest for sukan..

dengan kerja 30 km dari umah, jadi untuk bersukan selepas waktu kerja tu macam ada sedikit sukar pada saya..

baru2 ni kami ada merancang untuk bermain badminton lepas kerja..tapi mainnya jam 9..bayangkan la dari jam 510 tu sampai jam 9 malam, berapa lama harus saya melepak di pasir gudang tu..? bernanah idung nak carik idea untuk mengisi masa yang sangat banyak..nak balik rumah tak berbaloi sebab duduk kejap, dah nak pergi pasir gudang balik..hilang akal apa..

anda bayangkan, bila sampai masa pukul 9 tu, bergerak lah saya ke stadium pasir gudang tapi hampa bila dikatakan yang kami harus pergi dapatkan kupon dulu sebelum boleh bermain..kena tempah..lepas tu pergi pejabat dia di kompleks pusat bandar dan bayar..then dapat kupon..then bawak kupon ke stadium..

kami pun duduk berbincang di bawah lampu parking sambil melihat orang ramai masuk ke dalam stadium dan bermain dengan gembira..luahan hati pertama kami adalah, masa kami call untuk tempah tidak pulak dia cakap macam tu..gampang hanyut..

mengubat kehampaan, kami pun main la bowling..jadik la buat geli2..berpeluh juga tapi peluh ketawa sebab kami main asyik cuci longkang je..hah lantak..janji gembira buat masa tu..

tapi saya tetap tertekan sebab saya dah berusaha stay dari petang sampai malam untuk main badminton tetapi hampeh..cis..

maybe satu hari nanti saya akan duduk di sekitar pasir gudang jugak..tak tahan la ini macam..berat makin lama makin bertambah..risau2~

6 responses to this post.

  1. Posted by isma on April 20, 2009 at 9:11 am

    hek eleh..hari tuh beria aku ajak sewa umah skali ko xnak..
    ni nak dok pasir gudang lak..
    xleh2..pegi la balik tmn bahagie ko tuh..
    dok jer kt sane asalkan gumbira..
    whahahhahahah….!!!!

    Balas

    • Posted by AzamHassan on April 20, 2009 at 8:44 pm

      isma gampang : apa barang pasir gudang..aku nak dduk seri alam la..wahahaha..kau dduk la sgamat tu smpai lebam..

      Balas

  2. adakah sy pn perlu berpindah ke pasir gudang? sbb berat sy pn mkin brtambah….

    Balas

  3. Posted by isma aliff on April 22, 2009 at 11:08 am

    azam butuh: hek eleh…ko ingt irwan bg ker ko dok dgn die..kim salam rr….bini die bg aku sorg jer tumpg..huuhuhuh…!!!

    Balas

    • Posted by AzamHassan on April 22, 2009 at 12:24 pm

      isma sialan keji : mesti la dia bagi..wife dia bg kau tumpang sbb simpati je kau terbuang ke segamat..pastu encik azman tak bagi kau balik..wahahaha!

      Balas

Tinggalkan komen