bohsia..

saya menonton cerita ni bersama adik beradik saya yang jarang sekali pulang ke rumah..lagipun adik saya yang nak tengok so layankan ajelah..

lagipun jugak sekarang cerita apa yang ada..? wolverine tak minat..

overall cerita ni entah la ek..ok la kot tapi pada saya plot dia macam simple sangat pulak..

saya memang dari awal trailer lagi tak menarik saya menonton cerita ni..pada saya macam suatu perkara yagn dilebih lebihkan..dari cara percakapan sampailah tindak tanduk seseorang watak tu..cuma apa yang penting ingin di sampaikan adalah pentingnya institusi keluarga yang sempurna..maybe tu la kekuatan sebenar cerita ni..instead tengok ramai anak2 melayu yang seksi lagi tak semenggah, kita kena tengok core item yang menyebabkan mereka jadik macam tu..

beberapa perkara yang saya kurang puas hati..

1. diana danielle berlakon agak hambar..keras..

2. watak yang diana bawak seorang wanita yang sangat berpelajaran tetapi jatuh cinta di alam chatting dan percaya sepenuhnya apa je yang dibualkan dalam chatting tu..

3. aaron aziz bawak watak sebagai bapak ayam..yang saya tak puas hati..nama dia azam..huhu..

kesimpulan cerita ni adalah pada pendapatan saya..bukan mengajar kat budak2 muda bahawa dunia tu tak elok tapi mereka lebih nampak bahawa dunia tu sangat cool dengan motor, perempuan, lumba dan gaduh2..jadik mungkin akan lebih menjurus mereka ke arah tu..

tepuk dada tanya selera..

3 responses to this post.

  1. Posted by Mawar Berduri on Mei 3, 2009 at 10:05 am

    azam anak ayam satu..hauhau…azam si bapak ayam

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Mei 4, 2009 at 11:43 pm

      mawar : bukan azam bapak ayam la..bapak ayam tu mcam azam..

      amanda : biasala..kata nak ‘realiti’..

      Balas

  2. btul2..mmg x sesuai ditgk budak bwh 18, bkn sbb dia ada aksi ganas or seksi, tp sbb dia filem melayu yg leh wat budak sekolah kata, “Oh, blh ek wat cmtu? cm cool je”, takpun, “sian budak pempuan tu..tu suma sbb parents dia”

    kang dia pk, klau parents jhat, diorng leh aa wat cmtu..huhu

    pastu smpai ending takda unsur2 nasihat..

    yg risau nya, klau azam dlm cite tu bapak ayam, bagaimana pengaruh filem itu kpd en azam hassan yek?? sedih..sedih…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

