Raya dan Lagunya..!

Semua lagu raya baru abad ke 20 sungguh tidak ada jiwa..sungguh tidak sedap didengar..sungguh sakit telinga untuk dihayati..lagi2 bila ada lagu kolaborasi dengan dj2 radio..jiwa takde..glamer je lebih..

tak pasti kenapa..memang daripada dulu macam tu..

tapi..

lagu raya baru yang dinyanyikan oleh datuk siti nurhaliza saja yang sedap didengar..yang liriknya boleh dihayati..yang rasa sampai jiwa hari raya tu..

pelik..kenapa datuk sini nurhaliza je yang ada aura untuk emnanyikan lagu raya dan lagunya semua mempunyai alunan yang menyentuh jiwa sama ada lagu gembira ataupun sedih..

serius pelik..datuk siti nurhaliza memang wanita melayu tulen..

3 responses to this post.

  1. saya orangnye sentimental….jadi saya lebih suke lagu2 lame..hehe

    Balas

  2. betul lah.
    lagu evergreen memang sedap.
    tapi bila siti nyanyi lagu baru, sedap lebih kurang jugak.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: