lapang! terima kasih!

majlis wedding di rumah saya telah selesai pada sabtu lalu (26Feb11)..

alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan terima kasih kepada semua yang membantu baik saudara mara dan juga adik beradik dan juga ibu bapa saya sendiri..

terima kasih juga kepada mereka yang hadir memeriahkan majlis..ada juga yang datang awal..aiseh..tak sempat la nak jumpa ketika saya berpakaian songket biru berkeris bertanjak..hhahaha..

punyalah sangat lapang hati sampai saya dah lama tak baca surat khabar dan juga sangat lapang hati sampai macam kurang pula masa nak update blog..

banyak masa lapang dihabiskan mengenang apa yang indah di majlis tersebut dan setelah hampir 2 tahun bersiap sedia, majlis tu berlangsung dengan sangat berjaya..!

post-majlis sangat leceh..mula mengemas semula..mula ambil2 semula barang2 yang dah disimpan..mula la masa ni hilang sepit kuku, lupa letak mana minyak abu dakam, wayar2 sambungan dvd/tv/woofer semua entah kemana, charger handset dan yang paling menarik, lepas majlis tu saya tak tau mana saya letak beg untuk pergi kerja saya..betul2 lupa dunia..!

anyway..thanks again for all personnel who make this ceremony as lively as needed by all..thanks to all who spends their precious time to come to my wedding ceremony..thanks a lot..!

ok..mula bekerja..sibuk ni..!! sibuk..! sibuk..! sibuk..! nampak?? nampak..?? dahsyat..!! (nadzmi raja lawak style)

2 responses to this post.

  1. Posted by Cik on Mac 3, 2011 at 1:22 pm

    Sila eja betul2..
    TERIMA bukan TERMIA

    “bahasa jantung bangsa” ecehhhhh

    Balas

Tinggalkan Jawapan

