AJL25

orang lain menari bagai nak gila..

ada yang semput..

yang pakai kostum bagai..

berasap asap..cuba menghayati lagu sebaiknya dan jelmakan dalam seluruh persembahan dan menguasai pentas..

tapi yang menang persembahan terbaik cuma orang yang duduk dalam sangkar..terjun bawah stage..basahkan badan..sambung menyanyi..

orang kata sebab persembahan dia ada kaitan dengan lagu dan lirik..

so then..if pakej dah lengkap macam tu..kenapa tak menang juara lagu..?

orang kata jugak..kalau ada persembahan anjuran tv3..FT mesti akan dapat at least satu hadiah..anak emas mungkin..

apa apa pun..tahniah kepada sang pemenang..saya cuba carik kriteria pemilihan seseorang itu sebagai juara dan if perlu saya akan komen lagi di sini..hehe..

4 responses to this post.

  1. saya minat FT tau…..yg lain2 punye performance…tooo common la….

    Balas

  2. Posted by Nina Aman on Januari 18, 2011 at 9:00 am

    yg mcm nak semput, kostum segala bagai tu sume klise..kurang kreatif..tp FT ni style dia,showmanship,suara sume terbaekkk.. *sbb sy ni minat FT* ^___^
    p/s: jgn marah ye encik..

    Balas

  3. en faizal tu? i sukee~ u suke? i lagila sukee.. (mcm iklan doublemint :P)

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: