panggilan telefon..

hasil terdengar panggilan telefon berbangsa filipina..

cergas saya dan seorang rakan cepat2 menaip apa yang dia cuba sampaikan,

Saya/…uma galang.. kilang la wei..
Rakan …maramin para para
Saya/…kru spekiur
Rakan …skedul passion na terapi…
Saya/…systema loin..
Rakan …totar tea apeng pai..
Saya/…floowing day geges
Rakan …prales extana
Saya/…ooo
Rakan …uu wigana de mersebolon…
Saya/…di merit si belum sumayang kah belum?
Rakan …cakap aku pas pas sonoh pero mar pasport.. visa noro halaka
Saya/…biro pengaduan awam meres
Rakan …apply umaga
Saya/…apply uu maga
Rakan …apply umaga base.. mess mess now..
Saya/…pasal bisnes
Rakan …wasa bisnes 6 thousand is it
Saya/…six thoussand
Rakan …embasi tense goyak.. blur blur..
Saya/…harap kan kota..
Rakan …hamak ilang kur esparanian delay
Saya/…makan ikan bilis..
Rakan …dungka segi harap pagar pagar mkn padi melapit du sanung..
Saya/…seaaa umbilical..
Rakan …lapik dah malung..
Saya/…umm para srindit
Rakan …pero kina botak istiak param
Saya/…hisap paring..
Rakan …kutilanak masolanis… kompasok embasi hehehheh
Saya/…parkson n eon seri seri he he he
Rakan …is sakai paku emo heheh uhuhuhu
Saya/…he he he ho ho ho
Rakan …emain hujunk
Saya/…just brake..
Rakan …daras pilus stret to..
Saya/…is stokin section?
Rakan …magaya sinsiong along in seperate
Saya/…cis along is seperate endorsement
Rakan …endorsmenet simedarby
Saya/…sime darby employment certificate huhu..itu je yg btul..
Rakan …6 thiusand plus.. low yatt
Saya/…long khong..
Rakan …long kong hahahhahahah masai lingkup
Saya/…suma lingkup..
Rakan …parang ling..parala.. ho ho ho hmm…
Saya/…ha sini clear jak
Rakan …aaa segi college panggaru.. marumi segi sek sek keru keru..paranormal
Saya/…ta ta tagalok..
Rakan …damia ko… ongc..
Saya/…he he he eh
Rakan …he he he he
Saya/…oooo
Rakan …oooo.. hahahhahahha
Saya/…ha ha ha ha
Rakan …ooooo ehe.. segenot..
Saya/…ok seken beb
Rakan …ok ok..
Saya/…ok ok..
Rakan …ok bye…
Saya/…pergh panjang gila kali ni hwahwahwha
Rakan …~the end~

isn’t life is wonderful..? ^^

Tinggalkan Jawapan

