warna kegemaran..

di radio..bercerita tentang warna kegemaran..

dj radio : apa warna kegemaran awak..?
pemanggil 1 : saya suka warna pink~
dj radio : kenapa awak suka warna pink..?
pemanggil 1 : warna pink tu ceria, happy go lucky, sejuk mata memandang..memang best la warna pink!
dj radio : ceria betul dia..hehe..ok awak..teruskan dengan ucapan~~

———-

dj radio : awak pulak suka warna apa..?
pemanggil 2 : saya suka warna hijau..
dj radio : kenapa warna hijau jadik pilihan awak..?
pemanggil 2 : warna hijau tu melambangkan kelembutan, kekuatan, ketenangan..sejuk mata memandang..
dj radio : warna hijau tu juga melambangkan keislaman sikit kan..
pemanggil 2 : haa..betul juga tu~
dj radio : haha..ok..awak nak buat ucapan untuk siapa ni~~

—–

pemanggil 3 : saya suka warna biru air laut. (nada tegas)
dj radio : kenapa ekk..
pemanggil 3 : SEBAB TU WARNA KEGEMARAN SAYA.
dj radio : (terdiam sebentar) ok..awak nak bagi ucapan untuk siapa ni..

—–

aduuhhhh..

jawapan yang sungguh membosankan..sah2 topik apa warna kegemaran kita..so bagi la jawapan kenapa kita pilih warna tu..bukan bila tanya kenapa just jawab ‘memang tu warna kegemaran saya’..

hahaha..lantak..

2 responses to this post.

  1. saya suka warna pink dan oren.
    saya suka sebab dia cantik dan saya pun nampak cantik bila pakai baju pink dan oren.
    hahaha..
    en raptor, anda ditag..marilah join contest lompat saya…(=
    ajak kawan2..(sambil promo belog saya ini..)
    TQ,kudos to u..(=

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Jun 4, 2010 at 4:48 pm

      waaaahhh..contest lompat!! sy nak add gambar dlm blog pn fail aman..camna nak turut serta camtu..huhu..

      Balas

Tinggalkan Jawapan

