TAG IV

eh..sepanjang saya ber blog..baru ada 4 je ke tag ek..? ntah..tak ingat pula..

kali ini saya di tag oleh cik amandaeltiqaz dan bertajuk diriku  dirimu~

1) Siapakah diri anda di rumah?

> diri saya di rumah adalah seorang manusia yang relax..dah kat rumah..so relax2 la kan..main game..tengok tv..berborak2 dengan famili..tidur..buat apa saja tanpa halangan seperti kena paksa baca buku masa kecik2 dulu..

2) Siapakah anda di samping rakan rakan?

>seorang yang comel..hwahwa..menyampah..saya tak pasti bagaimana mereka melihat saya cuma saya bukan seorang yang berkira dengan rakan2 yang hidup bersama daripada hari ke hari..maybe saya jenis melayan apa sahaja yang datang depan mata kot terutamanya gadis2..boleh jadi kanak2 ke seorang dewasa matang dalam masa kurang daripada 1 saat…

3) 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai.
> menguasai Zoo Johor..ya..MENGUASAI Zoo Johor..
> splitter carbon depan, sisi dan belakang untuk neo saya..
> pergi bercuti di langkawi selama seminggu bersama isteri tercinta~
> gaji 5 angka..
> memiliki set lengkap cerita Lord Of The Ring yang original..

4) Siapakah nama pasangan anda?
hihi..Nurdyana Leham..dia adalah sahabat, sahabat baik, kekasih dan tunang saya sekarang..^^

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
> Comel~
> Bijak..^^
> Caring sangat2!!
> Boleh berdikari dan tegas even bila saya ada..dia berubah jadi agak manja..hihi..
> Sangat sangat sangat memahami..this is soooo important =)

6) Bila tarikh anda couple?
> hmm..itulah..tu je yang tiada..tau tau je bercinta dah😉

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
> bila ada orang ketiga..agak pahit lah..

8) Lagu tema cinta anda?
> pun tiada juga..tapi mula2 bercinta dulu saya tujukan lagu unforgiven dan unforgiven II daripada metallica kat dia..apa kaitan entah..tapi dia suka..^^

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
> tiada..jika ada perubahan pun atas kehendak dia sendiri..tak kisah lah apa2..janji i’ll keep my eye on her 24-7 =)

10) Tag 10 rakan yang lain

>Saya tak faham Tag ni..leh tag nama rakan2 macam dalam facebook ke..? kalau saya tulis sini mereka tau ke..? huhu..

> Fauzani
> Haidar Akma
> Nurul Syahiddatina
> Ezzanie Para
> Julia Bubbles
> Myza
> Abby Arbaiyah
> Ezzanie Para
> Pengantin baru IrwanNadhirah

akhirnya saya sedar..saya macam kekurangan kawan2 di dunia blog..huhu..

that’s all..have a nice day to all of u~

One response to this post.

  1. nama ezzanie para ada 2 kali awk tulis =P

    Balas

Tinggalkan Jawapan

