sakit jantung..

2 perkara buat saya sakit jantung menonton..

1.arsenal vs hull city
mula2 cantik dah leading 1-0..tapi tiba2 ken apenalti dah jadik 1-1..lepas tu banyak betul peluang depan gol tak dapat nak setel..saya sebagai pengurus arsenal secara maya berasa runsing dengan perkara ni..tapi baguslah masa tambahan 6 minit jadi banyak masa untuk mengubah nasib..saya dan arsene wenger berkongsi masalah melalui telefon bahawa game ini mesti menang apa sahaja pun kos dia untuk memotong man utd dah chelsea..dalam sakit2 jantung menonton aksi yang tiada kesudahan, tiba2..dengan satu gerakan ringkas..arsenal berjaya mendapatkan gol dalam masa tambahan!!! saya melompat lompat kegembiraan..ho yeah ho yeah!!

2.perlawanan badminton datuk lee chong wei..
game ni memang super sakit jantung..daripada awal perlawanan lagi memang dah sakit jantung dah tengok..datuk chong wei tertinggal banyak mata mudah dan trend all england kali ini, ramai nama2 besar tumbang..selepas berdebar debar menonton set pertama, perlawanan memasuki set kedua..saya mula menonton dengan jantung berada di perut kerana dah gugur menahan tekanan..
set kedua dimulakan dengan bahaya..entah anak siapa la budak jepun ni..togo? tauge? entah apa namanya tapi boleh tahan hebat juga..masuk hujung2 perlawanan, datuk chong wei dah menghampiri mata kemenangan..masa ni saya dah pegang jantung saya di tangan kanan..dah muntah terkeluar sejak datuk chong wei asyik kena main kat net je..uhh..saya bernafas pakai insang sekarang..
berdegup degup jantung..datuk chong wei buat bola tanggung terus belakanng gelanggang..budak jepun tu melihat dengan penuh berharap bola keluar dan tiba2 linesman menandakan isyarat masuk!!! waaaaarrrgghhh..saya lambung jantung saya masuk mulut semula..tahniah untuk malaysia!!!
budak jepun tu buat muka protes..bila ada replay..sekali memang bola tu terkeluar..
(fiuu..fiuu..fiuu..tak nak amik tahu…lalalalalala…)

tahniah kepada datuk lee chong wei atas kejayaan yang sangat bergaya..kot..untuk budak jepun itu, cuba lagi..kamu baru 20 tahun..banyak masa lagi..

selepas habis dua2 game itu, saya dapat hidup kembali dengan tenang..sudah tiada debaran..yang penting kepuasan diri yang sangat bermakna!

tahniah lagi sekali kepada datuk lee chong wei..tahniah kepada malaysia..

tahniah juga kat pemain2 arsenal kerana memberi tekanan untuk menjuarai liga perdana inggeris..nanti saya belanja durian seorang sebijik..durian segamat d24..baik punya..

skit jantung sudah tiada..marilah kita berehat rehat~~

3 responses to this post.

  1. hahaha!

    Balas

  2. Posted by Sanora on Mac 25, 2010 at 2:38 pm

    cari-mencari..camne nak dtgkan mood koje ni..baca lawak org pun dah…adusssssss

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Mac 25, 2010 at 3:33 pm

      ish..ish..kasihan..nak ada mood kerja awk kena tanya boss awk ada kerja ke tak..kalau takut nak tanya, so pergi buat apa je kerja yang ada..lama2 jadik sibuk, ada la mood tu~

      Balas

Tinggalkan komen