lagu..

saya tak pasti..

adakah memang begitu atau cuma saya yang terasa hati..?

setiap kali buka blog sesiapa sahaja..saya akan sangat suka untuk membaca..sekurang kurangnya lebarkan tahap pemikiran atas sesuatu perkara..

tetapi bila sahaja tiba2 blog tersebut automatik memainkan lagu..saya adakalanya terus menarik muka..

adakah memang begitu..atau cuma saya..??

yang memang tak berapa gemar melayan lagu automatik pada blog2 yang ada..

ada sebahagian website juga begitu..

no offense terhadap mereka yang memiliki lagu automatik pada laman utama blog mereka..

cuma mungkin..jika mereka berasa ok dengan cara itu..jadi memang mungkin cuma saya sahaja yang terasa hati..

ah..apa sahanya kecilkan pembesar suara bukan..? tapi kalau saya sendiri sedang mendengar lagu pilihan hati..bagaimana..?

“kan ke boleh stop/pause pemain lagu automatik itu..”

yaa..benar juga..

sah..

memang saya sahaja yang terasa hati..cuma saya ingin baca idea2 dan coretan kalian..tetapi sangat terganggu dengan muzik yang di mainkan pemain lagu automatik itu..

ada sebarang komen untuk saya fahamkan sesuatu..??

still..no offense..ur blog..it’s ur style..saya faham..setakat saya seorang yang tutup tidak mahu membaca..ada 1000 orang lagi yang sanggup membaca kan..hoho..

3 responses to this post.

  1. Posted by nurul on Mac 16, 2010 at 8:54 am

    hahah…nie pon leh jadi isu ek?? kami punye blog ade lagu!!! kami terase!!! ^^

    Balas

  2. Posted by AzamHassan on Mac 16, 2010 at 9:16 am

    haha..jgn lah begitu nurul..nurul punya saya leh je baca..macam cakap kat atas..tutup la speaker..hihi..

    Balas

  3. Posted by nurul on Mac 16, 2010 at 2:59 pm

    hahaha….gud!!^^ asal rase mcm tu?? patut rase hapy sbb ade lagu..aishh!!! pelik betol abg sorang nie..penat kami mencari lagu bg pembace dengar..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

