benci..

macam jahanam..

kita bawak kereta elok2..lepas tu kat depan kita ada sebuah lagi kereta dipandu perlahan..tak kisah lagilah..ikut je lah belakang dia..

tapi tiba2 lepas tu kereta tu semakin perlahan sampai saya terpaksa tukar gear 1..lepas tu tiba2 je belok kiri untuk berhenti tanpa bagi signal..

saya tekan hon (bunyinya hon ok..bukan ponn ponn)..belok kekanan sedikit dan jeling kat pemandunya..tapi…ada kah patut pemandu itu jeling saya balik macam marah yang saya hon dia..?

tuan2 dan puan2..adakah patut..??

tempoh hari pun bila tiba2 ada kereta yang curik lane sebelah kiri untuk potong secara tiada telur (bak kat sedara saya) terus sahaja nak duduk depan saya..saya block dia nak masuk tu..lepas tu dia himpit2 saya..marah..

bukan setakat marah..dia bukak tingkap..lepas tu dia siap cakap dengan saya, ‘nak carik gaduh ke..? dah kuat sangat..?” sambil tetap himpit kereta saya..

saya terpaksalah cakap, “wtf..? kau tu yang potong tak tentu hala..”

dia jeling tajam..lepas tu pecut laju kedepan..alah..wira modified yang nak gugur bumper..pergi jahanam lah..semoga kau sempat beraya tahun ni sebab bawak kereta macam celaka..tu pun untung kalau tak beraya kat hospital..

saya pasti..masing2 orang macam ni depan awek gila jambu..cakap berbunga bunga..tapi kepada para perempuan ingin mengenali sifat2 lelaki yagn sebenarnya, tunggulah ketika mereka memandu..semua sifat mahmudah akan berubah kepada sifat2 mazmumah..

ah..persetankanlah..selagi aku brek emergency, lepas tu kau tak sodok aku, sudahlah..

kalau nak gaduh, selagi kau tak usik kereta aku, sudahlah..once kau usik, aku akan pastikan tu objek terakhir yang kau akan nampak daripada bijik mata kau..

faham..??

5 responses to this post.

  1. ish ish..marah jugak.. (seminggu sekali mesti jumpa manusia gitu..huhu) nasib baik bawak mak…jd sifat mahmudah sy msih terserlah..hihi

    Balas

  2. Posted by KK on Mac 3, 2010 at 9:48 am

    poyola azam ..ckp pom pom..berani ke nk jdkn tu bnda terakhir diorg tgk once diorg SENTUH neo ko tu..hahaha..sabo..manusia ni mcm2 ragam..kalo smua sama..xcolorfull la dunia ni

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Mac 3, 2010 at 9:53 am

      msti lah berani..tp tu pun kalau dia yang salah lah..tp kalau aku yg salah, mendiamkan diri 100 bahasa juga..hehe..

      Balas

  3. Posted by nurul on Mac 16, 2010 at 9:01 am

    hahaha…garangnye~ haha…adooiii..lawak pon ade..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

