apakah itu..?

ada juga beberapa rakan saya yang berbicara tentang nuffnang..

‘rugi kau tak join..at least kau boleh buat pendapatan sikit..’

eleh..yang baca blog saya pun saya sendiri je..paling tidak pun beberapa kerat rakan2..blog ni just jadik ruang untuk saya menulis sesuatu yang boleh dikongsi, sesuatu yang saya tulis mengikut kemampuan akal berfikir..sudahnya apa kaitan nuffnang itu dengan saya..??

“alaa..lama2 nanti ramai je baca..”

umm iyelah..tengoklah nanti..itupun kalau ramai..haha..bukannya blog saya semewah zaharuddin.net, hilangpunca, m.k.i, datuk seri najib, adukataruna (semoga kau selamat dunia akhirat), eddyra.net dan macam2 lagi yang mana masing2 3 4 ratus orang sure baca punya setiap hari..blog saya hanyalah untuk bercerita..dan kadang2 bercerita juga tentang diri saya sendiri..my write up is mostly pure dari hati..terus ke jari..terus ke keyboard..terus ke mouse dan tekan publish..jadi if ada typing error pun saya tak berapa perasan..macam mana nak jadik sebuah blog yang hebat..?

“ok dah la tu..sikit2 pun duit jugak bro..sapa nak bagi..”

um iyelah..betul la tu..tengoklah nanti macam mana ye..cuma saya bukan EXTREMIST dalam pencarian duit ni sampai sanggup jadik member skim cepat kaya yang berselindung di sebalik lesen ‘sah’ oleh kpdn..bukan EXTREMIST yang sanggup memecah amanah yang diberikan PTPTN dan JPA supaya belajar untuk melabur ke arah bukan2 yang kononnya dapat pulangan berganda ganda tanpa sebab yang kukuh..

ada juga rakan2 saya yang buat nuffnang tu seriously..n they achieve what they want..baguslah..ada juga pendapatan yang tak disangka kan..saya..? tunggu dan lihatlah..saya nak upload gambar pun masih terkial kial lagi.asyik failed je..is it the internet or me myself yang spoilt..??

ah..tidak kisahlah..tapi saya teringin juga nak blog saya warna warni seperti orang lain..guess what, layout semua2 yang ada ni bukan saya yang buat..my kekasih yang buatkan..saya cuma tau bukak..taip dan publish je..argghh..sedihnya..

biar blog macam haram tapi maklumat sampai..tapi kalau dah macam haram, siapa yang nak baca..? maklumat sure tak sampai..aduhh..dilema~

One response to this post.

  1. hehe. takpa2 sy dh msuk nuffnang tu. tapi baru dpt RM3 huhu.. tak sempat la nak buka2..huk huk

    Balas

Tinggalkan Jawapan

