lagu siapa..??

bila radio asyik bukak lagu dari negara jiran..kita semua marah..

tapi bila lirik lagu malaysia sendiri berbunyi seperti lagu seberang..?? siapa nak salahkan..??

nubhan – oh juwita

Akulah lelaki yang BISA mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang BISA menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini

dah tak ada perkataan lebih sesuai ke selain daripada BISA tu..? tulis BOLEH tak jadik ke..?

any explaination..? please..berlaku jujur lah dengan bahasa sendiri..

One response to this post.

  1. lagu aizat pn dh ala2 seberang…senang je kt mesia ni, apa je barangan malaysia suma tak best..yg seberang suma best. jadi diorng amik konsep, klau barangan seberang xleh msuk mesia, diorng buat la barangan ala-ala seberang.hehe

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: