“encik..mintak lesen n ic..”

uwaaaaa……………………..

setelah setahun lebih memandu neo, akhirnya saya ditahan suruh ketepi jua oleh pakcik polis..selama ini saya melanggar peraturan dengan berhati hati..tapi…….sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh bersama kacang2 nya juga..

pecah rekod saya utk tidak ditahan pakcik polis..cuma yang bagusnya, saya masih lagi tidak disaman..just diberi amaran jangan buat lagi..cool..

next time saya akan melanggar peraturan dengan penuh konsentrasi dan lebih berhati hati..cuma ada orang kata, sekali kita kena tahan, next time sure akan kena tahan lagi..

saya tak nak……………….hukhuk..

p/s : this is the new layout kekasih saya buatkan utk saya..cantik kan..? =)

One response to this post.

  1. hehe..dia tak buatkan..dia cuma pilihkan dan susun skit2 je ^^

    Balas

Tinggalkan Jawapan

