teguran membina..

“tidur aje haiwan haiwan ni..! pergilah baca buku ke apa ke..periksa dah dekat..!”

kata abah kepada kucing kucing saya yang tidur sejak maghrib tadi lepas makan friskis semangkuk sorang..

tapi..kenapa saya pulak yang terasa ye..? adakah sebab ayat2 tu pernah dikeluarkan kat saya masa kecik2 dulu..? sekali abah dah bersuara macam tu, sure saya akan masuk bilik kelam kabut pura2 baca buku sampailah mengantuk..

tapi sekarang saya dah kerja..jadi tak perlulah berlari lagi..^^

“hah..ni pulak main game je..!! pergilah menoreh getah ke..basuh kereta ke apa ke..!!”

pulak..dah kerja pun kena..??

hah lantak..game tetap game..permainan perlu diteruskan..kena menikmati masa2 santai di rumah sepenuhnya~

oh yeah!

One response to this post.

  1. Posted by aaDc on November 26, 2009 at 1:09 pm

    xbleh bla beb, nie la akibatnye jadi pelajar usm engineering. main game aje kejenye…
    hahahaha

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: