negeri kelantan vs negeri negeri sembilan~

typing error..? tidak lah..kalau KELANTAN disebut dengan Negeri di depannya, jadi mengapa nak sebut NEGERI SEMBILAN tanpa ‘Negeri’ di depannya pulak..? bukannya negeri tersebut bernama SEMBILAN sahaja..haa..pening tak..^^

whatever it is..i’m eager to watch this match..

1.sebab dia final..
2.sebab saya sangat teringin nak tengok stadium di malaysia yang penuh dengan macam2 jenis umat
3.teringin nak tengok gol2 yang cantik yang mungkin akan dijaringkan pemain malaysia sendiri..malaysia boleh..
4.sebab malam ni arsenal tak main..arsenal main hari ahad..if ada arsenal main, tak pasti juga saya akan tengok yang mana..hehe..

jadi rakan2..kelantan atau negeri sembilan..?? saya mula2 macam nak sokong kelantan sebab ada beberapa star player malaysia even kalau mereka tiba2 datang rumah saya beraya pun saya tak pasti mereka star..tak kenal sangat, huhu..

jadi untuk lebih adil, saya akan menyokong negeri sembilan kerana jurulatihnya pernah menjadi jurulatih johor satu ketika dulu..lagipun masa parents saya kahwin, encik wan jamak wan hassan ni datang wedding parents saya masa itu..

mungkin sebab tu saya dilahirkan dan bermain bola persis francesc fabegas..berkat kehadiran jurulatih oldskool =D

jadi..bersemangatlah Negeri Sembilan..!!

p/s : if Negeri Sembilan leading 1-0, ada kemungkinan saya akan sokong Kelantan pula..hihi..sungguh tidak tetap pendirian..

Tinggalkan Jawapan

