tamat syawal..

wah…
dah abis raya rupanya..!!

eh..
deepavali pun dah habis gak..!!

haha..abis dah bulan perayaan bagi muslim dan hari perayaan bagi masyarakat india..sekarang tunggu raya cina dan krismas je..tidaklah saya enjoy raya mereka sampai kena pakai cheongsam kulu kilir or menyamar jadik santa claus..just nak enjoy cuti je..meriahnya malaysia..hehe..

oh ye..next year, kita ada lagi satu cuti umum, cuti hari malaysia pada 16 september..yeah..selepas sekian lama, kerajaan menghargai juga rakyat sabah dan sarawak yang sama2 memberi kemajuan kepada malaysia..bagus2..

saya pulak menyambut penutup hari perayaan ni dengan bercinta pada hari sabtu lepas..kami pergi ke bangi untuk menghadiri wedding rakan..pagi2 sabtu saya dah gerak dari jb, singgah batu pahat amik kekasih, pastu terus ke bangi..di bangi, makan..borak..then balik terus singgah batu pahat..pulangkan beliau ke pangkuan keluarga dan saya sambung perjalanan ke jb..kesian neo saya bekerja keras hari tu..saya hadiahkan neo saya dengan minyak ron95 petronas full tank..tentu dia suka~

hari ahad pulak ada hari penting..mula2 saya nak rehatkan neo saya tapi abah bagi alasan macam2 yang gen2 dia takleh gerak hari itu..jadi, bergeraklah neo semula hari ahad untuk ke melaka pula..

di melaka..something big happen..kami sebenarnya pergi merisik untuk abang saya..alhamdulillah segalanya berjalan lancar..atas kertas, abang saya akan bernikah pada tahun hadapan pada bulan 11..hihi..

dari melaka, kami anak beranak singgah pula di muar untuk beraya di rumah sedara saya..beraya sampai jam 8 malam then pulanglah kami semua ke jb semula..mata memang dah berat dah..tapi mengenangkan saya bawak abah dan emak dalam neo, saya gagahkan juga..tiba jb ngam2 pukul 11 terus capai remote, terus tengok bola..

jadi penuhlah kegiatan hujung minggu saya di hujung syawal ni..cuma hari ni agak lemau sebab mula bekerja..tak berapa produktif jugak la saya hari ni..selamat tak kantoi tidur dengan boss..

lepas tengok kawan2 kahwin n tunang..ramai juga tanya..saya bila pulak..?? eheh..saya nak bercinta dengan kerja je..boleh tak..kerja sampai lebam =D

lastly..congratz to my dear fauzani for her engagement last saturday..hope u’ll live happily ever after and i promise i will come to ur wedding k..hehe..

till next issue..daa~

4 responses to this post.

  1. jasa neo dan kasih sayang tuan neo amat saya hargai. sekian. =P

    Balas

  2. aku terangkat kening bila baca tiga perkara ni:

    1. selamat tak kantoi tidur dengan bos <– woh! skendel dengan bos! dy kamu tak jeles ke? haha

    2. saya nak bercinta dengan kerja je <– gosh nampaknye kamu isteri kedua la dy.

    3. 16 september is FINALLY declared as public holiday? my.god. najib baca blog aku ke? http://sugar-and-lime.blogspot.com/2009/09/some-issues-have-no-expired-date.html

    hehe

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Oktober 21, 2009 at 10:08 am

      1.kantoi tdo di opis dgn boss..haha..kurang ayat jadik lain maknanya..knapa nak tdo dgn boss?? dia lelaki la miza..huhu..

      2.hoho..dyana tetap jadik isteri pertama..tapi berkongsi kasih dgn kerja~

      3.hmm..ada kemungkinan jugak..try tulis dlm blog lak yang gaji fresh grad minimum rm5k..mesti jadik gak!

      Balas

    • btul la miza, aku pn trkejut bila dia umumkan tu, teringat kau tulis kat blog.hehe. tp sbb kau tulis blog pun based on article kt situ. so most probably dia baca artikel tu la kot. ngeh2..

      kau mmg mulut agak masin aa dari dulu. leh tak kau ckp ‘dy n azam kawin TAHUN NI’ (la la la… =p)

      Balas

Tinggalkan Jawapan

