boling tournament..again~ #2

keputusan pertandingan bowling tempoh hari meletakkan kumpulan saya nombor 4 daripada 30 kumpulan yang bertanding..1st time x dapat top 3..haha..poyo..

but kali ni tempat ke empat still dapat hadiah iaitu wang tunai Rm300 yang akan dikongsi 4 orang..ada untung~

kos yuran : Rm12.50
kos training : RM20.00
kos berjaya untung : tidak ternilai..hihi..

tapi walaupun menang..saya tak dapat nak tempatkan diri dalam at least top 5 highest score untuk lelaki..ada sikit kecewa la jugak tapi sekurang kurangnya saya dapat tunjuk kat teammate yang saya boleh main dan bukan seorang culprit yang tak membantu kumpulan..yiha!

guess what..suzalina tiba2 muncul hari tu..konon nak balik Kl tapi lepas rakan2 dia pujuk, datang la jugak untuk bermain..her team dapat tempat ke-7 and the best part is..dia dapat 2nd place for highest score untuk perempuan..she still in her best when comes to bowling..hehe..congratz girl~

hope lepas nia da tournament lagi tapi as seorang ajk biro sukan dan rekereasi sime darby engineering (gila panjang), tiada lagi tournament bowling sepanjang tahun ini..if do..saya tetap ready untuk bermain seperti biasa..

dan maybe..if ada..saya akan cuba tempatkan diri dalam top 3 highest score untuk lelaki..that’s my aim..^^

4 responses to this post.

  1. waahh…congratz2~hehe

    Balas

  2. bz baca blog azam kot.. 😉

    Balas

  3. haha…xtau nak update ape….hehe…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

