jiran2 di kampung..

satu ketika dalam bulan syawal..ketika ada beberapa sedara bertandang di rumah atuk di labis..

wak A : ish..pokok petola ni dah menjalar ke sana ke mari dah..buahnya xde ke..?

wak B : ni pokok jantan la..memang takde buah..salah beli benih..esok lusa nak cantas balik la semua..

wak A : ish..pokok jantan la ada buah..

wak B : yang boleh berbuah betina je oi..jantan ni menjalar macam ni la..

wak A : ada ke..kalau ada buah, tentulah jantan..semua jantan kan ada buah..kalau takde buah..tu betina!!

wak B : hahahaha..

hihi…lawak orang tua2 di kampung..^^ layann..

p/s : ada yang masih tak faham ke..? =P

Advertisements

6 responses to this post.

  1. libas je 2,2 wak th~

    Balas

  2. ckp je dgn wak tu…dua2 ada buah la wak..xyah gaduh2.. hihu..

    Balas

  3. Posted by AzamHassan on Oktober 1, 2009 at 8:24 am

    ezzanie : aku nak libas tapi nnti tak menghormati org tua pulak..hehe..

    amanda : dua2 ada buah ke..?? hmm~~

    Balas

  4. Posted by mashimar0 on Oktober 1, 2009 at 11:20 am

    hmmm..ckp psl pe ni yek??sy bdk kecik..krg phm lak..hmmm

    Balas

  5. xtau plak tumbuh2an ada jantina….hehehe

    Balas

  6. dy: ko dh pandai wat lawak style aku ek. aku baru nak bagitau azam benda yang sama gk.

    azam: alah azam ko wat tak paham lak lawak dy. fikir arah lain! arah lain! hahahahha

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: