SMS..

“abg ajam, topupkan alin..”

segera saya cergas bukak maybank2u untuk topupkan adik saya even masa tu saya sibuk berperang di dunia maya di komputer saya..tapi, tiba2 saya teringat sesuatu..saya berhenti klik sana sini dan mesej adik saya semula..

“eh..bkn smalam abah dh topupkn 15 inggit..? abis dh ke..?”

tunggu lama jugak..lepas tu baru dibalas..

“haha..kantoi la pulak..saja nak buat banyak2..haha..”

“cet..”

terus saya tutup maybank2u dan pesan untuk mintak kat saya minggu depan..

tapi saya tau, minggu depan dia tetap mintak dari 3 orang yang berlainan..dari abah, abang dan saya..tak ke 30 ringgit seminggu tu..? mengalahkan saya je pulak..hah lantak..janji kamu perform SPM nanti..

3 responses to this post.

  1. hehe. sape je yg dia nk call tu. jgn2 dh ada kooot… 😉

    Balas

  2. hahaha…perangai sume adek2 mmg gitu kot..gune sume abg..kakak…abah..mak..heh

    Balas

  3. Posted by mashimar0 on Ogos 17, 2009 at 10:25 am

    ank b0ngsu..cam2 la….bising2 pun bg gak..huhu

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: