swine flu..

saspen..

pagi2 tadi datang doktor di tempat kerja saya dah buat satu saringan ringkas di pintu masuk..sapa2 yang ada rasa2 nak demam, dia suruh cek suhu badan kat situ jugak..saya perasan saya sihat, so saya tak pegi wlaupun dia just cucuk kat telinga je..benda mudah pun malas..ni la orang malaysia..

sebelum tu, saya dah dengar berita yang politeknik johor bahru dah tutup..puspatri pun dah tutup..poli jb dan puspatri tu terletak di pasir gudang..so dekat la dah dengan tempat kerja saya..

sebagai salah satu tempat yang ramai manusia, adakah opis saya ni pun akan jadik mangsa kepada selesema h1n1 ni..?

adakah opis saya juga akan ditutup..?

adakah h1n1 ni betul2 virus yang memusnahkan..?

tunggu dan lihat..

4 responses to this post.

  1. Posted by mashimar0 on Julai 29, 2009 at 8:49 am

    usm ku syg juga di ttp..semggu..tp di ofis tidak………………sedey…….

    Balas

  2. sekolah2 dekat2 ngan umah sy pun ade yg dh tutup…
    mak sy xbg saye jalan2 lagi dah…huhu

    adik sy kat ukm tu pun kene kuarantin….so,saye xbg die balik~

    Balas

  3. ish..degil! gi je la check…bkn susah pn. geli2 kt telinga skit je.

    bila tmpat keja sy nk tutup…huaaa…..tak larat nk gi keja… *uhuk uhuk*

    tekak ni pn tak baik2….ish ish…

    Balas

  4. Posted by sulaiman on Julai 29, 2009 at 9:20 pm

    kucing2 liar kt depan rumah sy da menunjukkan tanda2 selsema yg berpanjangan, jadi skang nie sy mulai risau, so pabila kucing2 h1n1 tu mengiau didpan rumah mmanggil kawan2nye, sy larang la, takut2 bejangkit dgn kambing peliharaan makcik sebelah rumah sy…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: