neo dan toyota #2

bila fikir2 semula..betul ke dia yang langgar belakang neo saya..?

ataupun sebenarnya saya yang tak tarik handbrake dan kereta mengundur lalu langgar depan kereta dia..?? sebab tu la dia blur je sebab sepatutnya dia yang tanya kenapa tapi sya pulak yang tanya kat dia..

agaknya sebab tu la dia ikut je neo saya sampai parking depan rumah..

agaknya sebab tu la lepas saya suruh dia pergi dia pun berlalu macam tak ada apa berlaku..

agaknya semua bepunca dari sayakah dan bukannya dia yang saya tuduh mabuk tu..??

hmm..musykil2..

One response to this post.

  1. pulak…… seb bek tak suh dia bayar ganti rugi..lg dia blur..

    .
    .
    .

    atau…. dia tak faham sgt bahasa melayu tak??

    Balas

Tinggalkan Jawapan

