gurau senda..

project manager : azam..ni kau punya jaket kan..? ada nama kau kat sini..

(sambil tunjukkan jaket baru SDE yang projek kami dapat sehelai sorang..)

saya : aah la encik..dah dapat ek..nak~

project manager : ehhh.. (sambil tarik tangan dia ke belakang badan..sorokkan jaket tu..) ingat nak bagi camtu je ke..dah, lepas siap discuss ddn CM tu, meh disscuss dgn aku pulak pasal lifting padeye ni..

saya : uik..kena discuss dulu ke baru dapat baju..?

project manager : mestilah..penting ni..dah, discuss tu cepat2..kalau tak kau tak dapat ni.. (sambil tunjuk2 kat saya dan terus masuk bilik dia..)

saya : pulakk…

masa tu saya dah terasa macam budak kecik yang kena umpan dengan gula2..hah lantak..janji dapat jaket baru..

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: