akuaria klcc..

saya sangat sangat sangat nak pergi tempat ni..sangat sangat sangat nak pergi~~~~~~~

kenapa..? sebab ada banyak ikan dalam tu..masa saya ke langkawi dulu, saya sempat jugak pergi tempat macam akuaria ni tapi selain ikan, ada jugak haiwan lain macam penguin dan burung2 suma..

tapi nak dijadikan cerita, 2 3 minggu lepas tu, semua ikan yang saya tengok baik ikan kecik sampai besar, semuanya mati mengejut dipercayai diracun..

sebab tu saya rasa nak pergi akuaria pulak..nak tengok ikan di sana even terasa macam apa kaitan ikan diracun lepas tu nak pergi klcc..??

dengarnya tiket nak tengok tu RM60 satu kepala..saspen gak bila dengar..

tapi tak kisah, saya tetap nak pergi..ada sapa2 yang plan nak kesana..?

4 responses to this post.

  1. er…klau sy nk gi leh??

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Jun 22, 2009 at 10:07 am

      amanda : haa..boleh2..sgt2 dialu alukan..tapi klu gi berdua, sapa nak amik gambar kita..? hehe..

      Balas

  2. haa..yg tu sapa lalu lalang dekat2 kita la yg akan mnjadi mangsa hihi =P

    Balas

  3. Posted by nurul on Jun 24, 2009 at 9:57 pm

    kami ade d sini^^ ajak ar kami…T_T hihihi…tapi kami pon nk ade dlm pic jua…:D

    Balas

Tinggalkan Jawapan

