badminton..

semalam (sabtu), saya pulun gila2 nak menonton badminton semi final malaysia lawan china..tapi akhirnya berkesudahan dengan kekalahan malaysia 3-0..

beregu campuran memang bukan kekuatan kita jadi tidak mengapalah..datuk lee chong wei pula dah bermati matian cuba untuk mengalahkan sang robot, lin dan..celaka sungguh rakyat china seorang ni..susah benar nak di kalahkan..

beregu lelaki kita pula akhirnya tewas juga setelah memberikan persembahan yang menarik..

tidak mengapalah, kalah menang adat pertandingan..lagipun kita memang target semi final untuk piala sudirman..

cuma saya tertanya tanya, siapakah pulak yang akan menggantikan mereka semua ni akan datang..? harap semua pemain junior ada pendedahan dengan pertandingan yang besar2 macam ni..

apa apa pun, badminton malaysia ketika ni berada dalam kelompok yang boleh dibanggakan..hoki kita juga semakin bangkit nampaknya..pasukan bola kita pulak katanya minta beri tempoh 3 tahun untuk membina satu pasukan yang disegani..

kita tunggu dan lihat..

2 responses to this post.

  1. dl masa sekolah aku main badminton sebijik terer mcm lindan.
    pasth cikgu pendidikan jasmani aku kata “tak payah la main terer2 sgt, nh peringkat sekolah je”.

    pasth aku tak buat dh la. skrg nh dh lupa dh skil2 dl.
    moral dari cerita ialah tgk skrg2 dh kan takde pelapis chon wei.
    sape yg rugi? malaysia la kan. kalau tak bukan je piala sudirman, piala thomas aka peniaga nametag tambh 2 ringgit dpt dua di parit buntar pun bley simpan kat malaysia.

    apa2pun, takde la nk salahkan cikgu pendidikan jasmani th.
    selamat hari guru.

    sekian

    Balas

    • Posted by AzamHassan on Mei 22, 2009 at 11:29 pm

      zul ezzanie : aku msa men badminton dgn cikgu p.j aku, dia siap nak antar aku gi olimpik masa tu..aku tolak dgn hormat..ilmu masih belum pnuh di dada..macam hero rasa~

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: