daytona usa..

satu ketika di kedai game arcade di pelangi leisure mall..

lelaki A : macam best je game daytona ni..jom main..
perempuan A : aah la..jom..jom..
lelaki B : ish..setakat game ni..aku sebelum abis lap 1 aku dah leading dah..expert pun aku ok je main..takde hal la (cakap sambil jeling2 perempuan A)
lelaki A : ish..ye ke..hebat jugak kau..
lelaki B : mestilah..tak caya, biar aku main dulu lawan komputer (lantas bergegas tukar token dan terus bermain)

masa main tu..memang macam haram la rupanya..main gear mmg kantoi habis, kat selekoh pun berpusing pusing..dah abis 1 lap, tak jugak dia sampai nombor satu..main pun tak habis 4 lap..sangat teruk..kalau anda semua biasa main daytona tu, anda mesti sangat kasihan akan lelaki B ni..

lelaki B : alaa..tak best la stereng ni..gear pun tak elok..susah la camni (cakap kuat2..sambil marah2 hentak stereng)

dah sembang macam haram..budget bagus..buat bingit telinga..pastu salahkan stereng la..gear la..

perangai macam celaka..kasihan..sangat kasihan..

3 responses to this post.

  1. amanda: eh dulu arwahnya men lg hebat, dgn stereng tak best n gear pn tak elok…tak sampai satu lap dh abis dh no 1.

    Balas

  2. haha…awak lelaki yg mane azam??

    Balas

  3. Posted by AzamHassan on Mei 12, 2009 at 9:16 pm

    amanda : siapakah arwahnya itu..? huhu..

    cikf : saya lelaki yang cuma memerhati dgn tensen..saya nak main tp kena tunggu dia lak..cis..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

