minggu amanah saham malaysia..

penuh informasi!

tu la yang saya dapat simpulkan setelah berpusing2 di sana selama lebih 2 jam bersama family saya..khemah dia sangat besar..sangat sangat besar..sangat sangat sangat besar!! haha..tulis 2 3 kali biar semua orang dapat bayangkan kebesaran dia~ dari jauh, plaza angsana dan khemah tu macam lebih kurang je..tapi macam hiperbola sangat la pulak kan..

setiap orang yang masuk tu kena di scan ic mereka..kagum juga sebab dari ic tu nanti dapat satu sticker dan tampal kat satu kertas peraduan..kertas peraduan tu pulak soalannya adalah berkaitan dengan semua urusan berkaitan dengan PNB dan ASB..bagus juga diorang buat macam ni, jadik semua orang yang datang akan membaca semua yang ada kat dalam pameran untuk medapatkan jawapan..

pelbagai petak dalam khemah gergasi tu..ada pameran tentang asb..ada petak pameran syarikat2 gergasi di malaysia..setiap syarikat juga ada peraduan mereka sendiri..

saya pergilah kat petak syarikat sime darby dan cuba masuk peraduan dia..dari 5 soalan saya betul 4 dan hadiahnya adalah sebotol minyak masak ikhlas dari sime plantation..jadik la..haha..

ada jugak petak2 jualan dan yang penting di hujung perjalanan ada segmen santai iaitu petak2 untuk kfc dan piza hut..dalam khemah pun sempat lagi mereka berniaga..kagum2..

tadi juga saya sempat melihat datuk mukhriz mahathir yang datang untuk meninjau suasana di sana..macam biasa la, bila ada star yang datang, kawasan tu sure jadik sangat sesak sampaikan saya tak sempat nak hulur tangan dan capai kamera untuk mengambil gambar..rugi2..

lepas pulangkan semula borang peraduan tu kepada kaunter penganjur di hujung perjalanan, saya diberikan satu beg cenderamata minggu amanah saham..jadik cenderamata dari minggu ni ada dua..pen dan beg =D

kesimpulannya, jika anda masih lagi tak jelas apakah dia saham2 amanah ni, boleh la pergi ke sana untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut..

jangan lepaskan peluang yang ada!

Advertisements

2 responses to this post.

  1. “sebotol minyak masak ikhlas dari sime plantation” <– pastike diorng ikhlas nk bg? demi sebotol minyak masak dr sime darby. hehe.

    Balas

  2. this is ur ex-matrix classmate…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: