sabtu yang bekerja..

ya..saya kerja pada sabtu esok..

fyi, saya cuma akan cuti pada hari sabtu yang pertama dan ketiga setiap bulan sahaja..macam gomen zaman dulu2..selamat sabtu tu half day je tapi masalahnya atas kertas je half day tapi kerjanya boleh berlarutan sampai pukul 5 petang..

hmm..dalam musim2 johor yang panas ni, saya rasa sangat penat untuk bekerja..ke site apatah lagi..tadi ke site pun saya curik2 lalu tempat yang teduh..sangat panas tak tipu beb..bercucuran 1 liter jugak la peluh saya rasa..

panas + habuk = tidak seronok pergi ke site..

dalam panas dan berhabuk tu jugaklah saya tercicir sarung bagi kamera projek saya..dah nak sampai opis baru perasan then berpatah lah saya semula cuba sourcing kat mana jatuhnya tu..malang..sangat malang..sarung yang dicari tak jumpa..agaknya ada orang ambik pastu buat isi rokok agaknya..

esok hari sabtu maybe saya akan ke site juga sebab tadi ada lifting equipment ke modul projek saya tu..sebab lain adalah berfikir untung2 dapat jumpa semula sarung kamera tu..kalau tak, tidak mengapalah..saya pasrah dengan takdir ini..sobsobsob..

yang jadik bertambah tak best adalah parents saya cuti hari sabtu dan saya kena bangun pagi dan pulun memandu ke tempat kerja..argghh…rasa tekanan 20 pascal terus ke kepala..

lantaklah..apa2 hal pun esok 25hb..tarikh keramat setiap bulan bagi seluruh warga sde..^^

at least ada juga sedikit pembakar semangat untuk pergi kerja =P

One response to this post.

  1. ish..ish..careless btul la.. cmna la leh ilang sarung kamera kerana panas..hehe. takpa2 cuba cari kt kaunter lost n found, tu pn klau ada la kaunter tu =p

    selamat berhari keramat~ tp mcm dh tak keramat sgt la… jgn sdih2 k. 😉

    Balas

Tinggalkan Jawapan

