anugerah bintang popular berita harian..

tahniah diucapkan kat nabil..

tapi rata2 rakyat malaysia lebih sibuk memperkatakan kenapa dia peluk pasangan dia daripada bagaimana susah payah dia menempa nama untuk dapat anugerah tu..

eleh rakyat kita..bila benda tu live, sibuk bising2..even dah kahwin macam si isma af7 tu yang berpeluk dengan husband dia pun, sibuk orang kata2..

tapi yang dalam filem dan drama..? yang kadang2 ada adegan macam tu..? lagi2 bila cerita tu berunsur ‘reality life di malaysia’ macam sepet, rempit dan rakan2..eh..takde pulak orang bising pasal tu..lagi puji ada sebab menunjukkan kehidupan sebenar di malaysia..

pulak..

jadi siapa yang menyokong perkara2 ni sebenarnya..? kita sendiri ke..?

maybe nabil malam tu memang tak sengaja..dia peluk orang keliling dia dan terpeluk la sekali irma hasmie tu..lagipun dia je perempuan depan dia kan..

dulu..seingat saya dulu..saya pernah salam semua orang masa satu majlis..dan tersalam sekali wakil perempuan dalam majlis tu..dah lama, baru saya ingat yang saya salam orang tu..

tapi rakan2 saya dalam bas dah bunyik2 dah kenapa jadik begitu..saya pun tak sedar..

tapi tu dgn kawan2 je..ni dgn artis beb..jeles gak, haha..

whatever it is, i dont give a damn at all..tahniah untuk nabil dan lu jagalah irma tu baik2 untuk aku..dulu nabil…aku pernah sukakan dia~~

7 responses to this post.

  1. hahaha…semua org pun awak suke kan azam???
    sape yg awak x suke???hehehe

    nway,ABP kali ni,hambar sket…

    Balas

  2. sjak bila suka kt irma ni..slama ni xda sape pn ksahkn dia..? tp irma pn kelihatan sungguh bingung lepas nabil peluk tu wlaupun kt luar diorng slalu je brpelukan..hehe..

    Takpa sbb itu nabil, jd sy tak kisah…klau itu En Azam sy kisah.. Nnt org dh tak tanya brapa susah dia berusaha baru dpt salam dgn agung, tp org kisah sbb dia peluk pempuan len.. =P

    Balas

  3. tp btul la cik f, rasa bkn hambar sbb pengacara atau persembahan cm dulu2, tp sbb tak dgr respon/suara dr penonton..kan kan kan?

    Balas

  4. amanda :yup….penonton die pun xsporting..mungkin sejuk sgt kot..heh

    Balas

    • Posted by AzamHassan on April 14, 2009 at 9:21 pm

      cikf : memang suma org pun saya suka..saya juga masih menaruh harapan kat ct nurhaliza..haha..

      amanda : ish..kalau encik azam, memang lepas ni 5 6 taun la sy menang bintang paling popular~

      Balas

  5. Posted by mashimaro0o on April 14, 2009 at 9:59 pm

    nabil mmg bes~~hehe =p

    Balas

Tinggalkan Jawapan

