akademi fantasia

saya susah nak terima la AF kali ni..susah sangat..masih lagi takde seorang pun yang berkenan di hati ni..tak pasti la mengapa..

kalau sebelum ni..seingat saya, saya mula tengok AF mula edisi ketiga..musim2 mawi dulu..mula2 pun saya tak ikut tapi sebab auranya masa tu..ditambah pula dengan beliau sebagai ikon johor, jadi semua orang sukakannya..

serius beb, masa saya praktikal dulu, semua orang di jabatan saya dan juga jabatan sebelah semuanya sukakan mawi..tak kira lagu2 dan video klip dalam komputer..semuanya mawi..lagi2 bila ada album dia yang ada lagu langit biru tu..pehh..kembang telinga dengar ..dah macam lagu negaraku yang kita nyanyi masa sekolah dulu..hari2 beb..

lagipun, saya suka juga dekat marsha..dia dengan saya sebaya..jeles juga bila orang kaitkan dia bercinta dengan keifli, haha..

agak2 dia nak tak berkawan dengan orang yang baru bekerja 7 8 bulan ni..nak tak dia ek..? saya janji saya akan berikan dia pendidikan yang sempurna..mencintai dia sepenuh hati..mengharap lagi ni~

haha..tolonglah jangan muntah di atas keyboard anda..saya tau anda meluat membaca perenggan di atas..^^

berbalik kita..AF baru ni tak natural la pada saya..ada sekali tu bila luahan perasaan tentang kisah percintaan lama salah seorang pelajar, dia siap cakap tak nak cerita sebab takut kamera2 yang ada ni ditonton oleh mereka di luar akademi..spoil betullah..

entahla..akademi fantasia sudah hilang bisanya..actualy dari dulu lagi pun..lebih2 lagi bila dengar maestro dibubarkan..jadi orang yang terhasil dari edisi kali ni nak pergi mana..? masuk one in a million pulak..?

ditambah pula dengan kamera yang boleh berkata tu..eeiiiii…bosan lah..apa yang saya lihat pada mereka, bermanja dengan kamera = memancing undi penonton..bersembang dengan kamera = memikat hati penonton..lihat mata mereka masa bersembang dengan kamera dan masa mereka bersembang dengan rakan atau sibuk menghafal skrip, sangat berbeza..jelas menunjukkan mereka cuma berlakon di hadapan kamera..lakonan untuk menarik perhatian..

lantaklah..saya tetap tengok jugak AF ni..bukan kerana saya minat, tapi saya suka melihat aksi mereka yang sebilang masa cuba mencuri perhatian penonton lebih dari mereka belajar..

semoga kalian bahagia sebagai artis separa segera..

11 responses to this post.

  1. Posted by mashimaro0o on April 8, 2009 at 10:09 pm

    busan la AF..baik tgk oiam..lg bes……heheheh

    Balas

  2. tak berkesempatan utk tgk AF lg.. kena tggu blk kampung baru dpt tgk. huhu

    Balas

  3. yup…oiam lagi best la azam~hihihi
    AF byk drama…huhuhu

    Balas

  4. tgk drama lg best..baru btul2 drama.. ada kaitan kah dgn citer di atas???

    Balas

  5. Posted by mashimaro0o on April 9, 2009 at 11:17 pm

    yer2..oiam mmg bes..seme dasat2 n p0wer2 s0re die..hehe

    Balas

  6. saya minat aril..dia comel bangat..shuffler yg sempoi dan cute dgn skuter pink n bantal mushukk..~

    Balas

  7. Posted by AzamHassan on April 14, 2009 at 8:30 am

    mashimaro : ok la..layan gak oiam ni..layan tomok~ hehe..

    missza : saya x minat sapa2 lagi la..err…aisyah kot..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: