pilihanraya~

tempoh hari masa pilihanraya mac 2008, saya tak dapat nak turun jb untuk mengundi..alhamdulillah, kerusi tanjung puteri masih kekal seperti selalunya tanpa undian saya..kalau tiba tiba kalah, terasa bersalah juga saya seumur hidup, hehe..

untuk hari ni, bak kata seorang ahli parlimen, ada 2 bukit dan satu batang yang akan ditentukan masa depannya..agak berbaur lucah la..

semestinya saya harap boleh menang 3-0..tapi tidak pasti jika barisan mampu..bukan kerana calon barisan tu tak layak tapi sentimen bencikan kerajaan tu masih lagi menebal dalam diri masing2 terutama kepada pengundi muda..

masa saya pulang dari konvo abang di kedah, saya singgah di r&r bukit gantang dan ramai penyokong alternatif yang berhenti rehat setelah memeriahkan suasana berkempen di sana..penyokong barisan..? mereka lebih protokol, sebab tu jarang kita tengok mereka berhimpun dan berkempen macam tu..

hah lantak..walau sapa pun menang, selagi kedaulatan negara dan agama islam tak terjejas, ok dah la tu..

selamat mengundi bukit gantang, bukit selambau dan batang air!

Tinggalkan Jawapan

