pasar malam

lokasi : stall kebab, pasar malam larkin, jb
masa : lebih kurang 9.00 malam
watak : brader kebab dan saya

brader kebab : ye dik..nak apa..?
saya : bang..nak kebab daging 2, ayam 1 ek..umm..tp duit besar la leh x..?
brader kebab : besar bape besar tu..? ada mcm replika cek..?
saya : um? bsar gak la..50 inggit leh..?
brader kebab : oh..boleh saja..malam2 mcm ni xdehal..tp kalau awal awal kul 6 kul 7 tadi hangin gak satu badan..nah..tima kasih…

persoalan :
dia marah saya ke sbb bagi duit bsar..?
duit bsar dan replika cek..? apahal..? ada kaitan ke?

haii..mcm2 hal peniaga pasar malam ni..tima kasih la anyway sbb dpt gak saya mkn kebab mlm tu..

2 responses to this post.

  1. erm rasanya bro tu xmarah..kan ke customer alwis rite..ekkeke
    papepon bro tu mgkin pnah bengang dgn previouscustmr dia je kot
    tu yg dia perli yg bukan2 tu.ahh,abaikan aje!~

    Balas

  2. mungkin brader tu dh penat melayang karenah2 customer kot~

    Balas

Tinggalkan Jawapan

