hmm ntahle..

“azam..ada apa isu dgn structure..? kau gi site x..? duk opis je kau mcm pempuan…”

hmm ntahle..

tidak pula dipandang bila saya ke site stiap ari tu..tp dipandangnya saya bila saya dduk di dpan kom wal hal saya bukan men pulun bkerja dgn progress..

“azam..awal kau balik..?”

tidak pula dipandang bila saya stay opis setiap ari utk siapkan keje..ada stay smpai kul 10 siap..xkira dtg ari sabtu cuti lg..tp dipandang bila saya skali skala pulang awal skit..balik 5.10..pulang jam 6.00…awal ke..?

hmm ntahle..

One response to this post.

  1. hehe…mungkin diorg pelik kot…sbb slalu awak busy mbuat keje,tp tibe2 awak bsenang lenang…heh

    Balas

Tinggalkan Jawapan

