mkn2 di opis~

arini sy rasa mcm xsdap badan..actualy dr smalam lg lpas pulang dr keje..rasa mcm sesema..klu ikut ejaan asal selesema tp bila dah ringkaskn jdik la camtu..sesema..

tp sebab sy seorang pkerja berdedikasi lagi pulun (iye..xtipu~) so dtg gak la keje..pg2 lg td dah ujan dah..so bertmbah la xslesa bdan saya..

tba opis pn lmbt sbb jem mcm biasa..sampai dah lali dah..smpai sy rasa mcm nak berlari kuar dan jadik polis trafik kat simpang msuk tu..tensen wa ckp lu..tp sy terpaksa cool kn dri gak..org kata bila xshat, jgn mrah2 nnti dia makin x sihat..

dgn xsarapan..dgn ujan..so lapar gak la..cuma tnghari tu ada org blanja lunch..one of the planner will goint out from sde..xpasti lak ke mana..balik kmpung dia kat filipina agknya..so arini dia blanja mkn kfc dinner plate sorang satu..

mnarik~ sbb tgh lapar..rasanya mcm baru je amik kotak kfc tu..pastu skali pejam, dah ada ayam satu kat tgn..5 6 kali pejam celik, tau2 je sy dah buang sisa2 tulang ayam tu..ntah bila sy mkn xpasti lak..lapar pnya psal..

tp mngadu sbb xsdap bdn..tp bila dpt kfc, laju je mkn..lupa sakit..haaii..anehnya manusia…

ke anehnya azam..? hah..lantak..

btw..planner kuar msuk dr sde ni bukan perkara biasa..mmg mcm tu la dgrnya..keje 5 6 taun then kuar ke kompeni yg bagi salary 2 kali ganda..sapa2 pn pasti akan kuar..

saya? not sure..jb is my hometown..not really going to thinking about 5 years ahead as for now..lepak2 dlu..^^

esok projek sy akan ada lifting turbine compressor..so sy kena shat utk jadik jurugambar spenuh masa esok…

4 all of u out there..musim2 ujan ni..jaga ksihatan..daa~

5 responses to this post.

  1. hahahha…azam…awak yg aneh~
    get well soon azam…=)

    Balas

  2. Posted by AzamHassan on Februari 24, 2009 at 10:54 pm

    cikf : thanks..^^ tp sy x aneh~

    Balas

  3. Posted by haidi on Februari 25, 2009 at 12:47 am

    anda tak aneh, tp anda pelik, azam….bawak dapur portable ke ofis, ms masak nnt cover2 la asap tu 🙂

    Balas

  4. em..yela….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: