mkn…

bru tnghari td sy mkn2 di pusat pemakanan utama bg rakyat2 marhaen sde..di kedai mkn bernama JS atau nama glamer jack-ass…so obvious la nama tu smpai sapa2 1st dtg pn trkjut ada nama kdai camtu..

kedai mkn ni dkat n strategik yg mnjdi tarikan opis sy..sgt strategik shingga sntiasa rmai org..sgt strategik shingga rmai org bratur utk amik mknn..tp sgt jahanam klu nk tnggu gliran basuh tgn..sebsar2 kedai tu cuma ada satu sinki je..

pelik gak..tgk gaya mcm untung juta-juta tp xmampu nak wat sinki..

mybe tu satu pelaris dia agknya..bila dia wat lagi satu sinki, para pelanggan dia akn brpecah belah mungkin..jdik xde la maknanya rakyat mesia yg harmoni lg bersifat pnyabar…

tp..td trdgr gak org blakang mrungut ktika kami berbaris utk cucian tangan : “cibai aa..basuh tgn cpat2 dah la..”

hmm..dunia~

One response to this post.

  1. seb bek bkn sy dpn dia.. klau tak…sempat dia mengamuk baru sy abis basuh tgn haha

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: